niedziela, 22 listopada 2015

Otyłość

Dzień Dobry Wszystkim.

Na początek chcę Wam z całego serduszka podziękować za to,że ze mną jesteście i czytacie to o czym piszę. Dzisiaj chciałabym z Wami porozmawiać na temat otyłości. W większych miastach młodzież czy też osoby dorosłe chodzą do różnych barów szybkiej obsługi gdzie znajdują się fast foody. Co doprowadza do tego,ze ludzie bardziej tyją,bo jedzą nie regularnie i do tego nie zdrowe rzeczy. Natomiast są ludzie,którzy są otyli genetycznie i to nie jest wina jedzenia czegoś niezdrowego. Często inni a w szczególności młodzież naśmiewa się z takich ludzi. Nie wiedzą tylko,że mogą doprowadzić do tego,że ludzie otyli będą się w sobie zamykali i mogą popaść w depresję. A osoby,które chcą się pozbyć nadwagi muszą zabrać się za siebie i pokazać innym,że potrafią stracić kilka lub kilkanaście kilogramów. Do wszystkiego jest potrzebna motywacja i ciężka praca i wiara w samego siebie,że potrafimy pokonać największe przeszkody. Udanej Niedzieli. 

2 komentarze:

  1. Witam Cie. Powiem ci że wszystko fajnie nawet nie głupio piszesz dziewczyno. Ale proszę Cię. Sam byłem otyły. Ważyłem 115 kg przy wzroście 178 cm. Uwierz mi wyglądałem bardzo grubo. Źle się czułem. Widziałem że inni po prostu śmieją się ze mnie. Postanowiłem się za siebie wziąć i schudłem 80 kg w przeciągu 5 miesięcy i dalej trzymam tą wagę. Widzę że wg. Ciebie to wina genów. Powiem tylko jedno: GÓWNO PRAWDA. Jeśli zadbasz o siebie schudniesz. Jeśli będziesz siedzieć przed kompem jedząc chipsy itp. a nie zaczniesz jakiejś diety redukcyjnej + nie zaczniesz ćwiczyć nikt tego za ciebie nie zrobi. Otyłość to bardzo często nasza wina (lub rodziców, fast foody itp.). Zrzucenie kilku kilo (za przeproszeniem) chuja da jeśli ktoś jest otyły. Musisz myśleć do przodu. Co z tego że zrzucisz kilka kilo jeśli nie zmienisz nawyków żywieniowych. Jako kucharka powinnaś o tym wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń