niedziela, 25 października 2015

Marzenia

Dobry Wieczór Wszystkim .

Ostatni dzień odpoczynku i już jutro niestety poniedziałek . Dzisiaj chciałabym wyrazić swoje zdanie na temat marzeń. Marzenia pewnie każdy z Was ma. Małe duże ale jakieś na pewno ma,ja również je mam.Może zacznę od marzeń innych ludzi. Ludzie wyznaczają sobie cele,które chcą zrealizować ale mają też marzenia od których oczekują,że kiedyś się spełnią. Często ludzie poddają się,ponieważ tracą wiarę,że kiedykolwiek spełnią się ich marzenia. I to ich gubi. Bo jeśli o czymś marzymy to dlaczego nie możemy robić wszystkiego żeby te marzenia się spełniły? Warto mieć marzenia a jest jeszcze lepiej kiedy widzimy jak one się spełniają. Moim największym marzeniem jest pisanie bloga i pewnego dnia powiedziałam sobie dość dlaczego inni mogą a ja nie? Usiadłam i zaczęłam pisać. Minął już miesiąc i widzę jak wiele dał mi ten blog. Przede wszystkim stałam się bardziej zdyscyplinowana,zobaczyłam co to tak na prawdę jest pasja. Blog stał się dla mnie czymś więcej niż tylko pisaniem,stał się dla mnie codziennością i życiem. Dzięki niemu mam po co budzić się rano,bo wiem,że są ludzie którzy czytają go i czekają na kolejny wpis. Dlatego bardzo Wam DZIĘKUJĘ. Wiem,że jest coś co sprawia mi satysfakcję i jest coś co zaczynam kochać i w czym czuję się dobrze. Jest jeszcze jedno marzenie,które czeka na zrealizowanie. Jest to prowadzenie vloga zaczęłam prowadzić go lecz przekaz nie trafił do ludzi,dlatego postanowiłam zmienić tematykę. W zasadzie wszystko jest już dopięte na ostatni guzik tylko jeszcze zostało nagrać pierwszy filmik i wrzucić. W końcu zmotywuję się nagram i wrzucę. Warto jest realizować swoje marzenia,może akurat okaże się że to jest właśnie to co kochamy robić. Miłego Wieczorku. Cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz