wtorek, 13 października 2015

Homoseksualizm

Dzień Dobry Wszystkim.

Jak minął Wam dzień,bo mi cudownie spędziłam go z cudowną klasą,było przedstawienie na które pisałam scenariusz. Chciałabym z Wami dzisiaj porozmawiać na temat może nie miłosny ale trochę inny mianowicie chodzi o homoseksualizm. W dzisiejszym świecie coraz częściej słyszymy,że po ulicy chodzą pary homoseksualne. Szczerze mówiąc mi to nie przeszkadza,bo jeśli są ze sobą szczęśliwi to ich sprawa. Ale nie każdy to rozumie. Ludziom przeszkadza takie pary jeśli są dwie kobiety to jest to jakoś do zniesienia ale sprawa się komplikuje kiedy jest dwóch mężczyzn. Wtedy rozpoczyna się tak zwany bunt,bo jak to może być że dwóch mężczyzn trzyma się za ręce,wtedy ludzie są zdolni do wszystkiego od naśmiewania się do okrutnego pobicia. Mnie też denerwuje jak kobiety homoseksualne do mnie piszą ale nie jest to powód że od razu mam lecieć i je bić. Takie związki chcą być bardzo prawdziwą rodziną i często zdarzają się przypadki,że starają się zaadoptować dziecko lub podejmują się innych kroków żeby tylko spełniło się ich pragnienie o byciu prawdziwą rodziną. Często słyszymy w mediach o ślubach homoseksualnych. W Polsce nie udzielają takich ślubów dlatego pary wyjeżdżają za granicę i tam zawierają związek małżeński. Starajmy się być tolerancyjni wobec każdego,skoro już są pary homoseksualne to ich uczuć do drugiej osoby i tak już nikt nie zmieni. Miłego Wieczorku,Na razie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz