sobota, 26 września 2015

Rozstania,złamane serce,odrzucenie

Dzień Dobry.
W tak piękną pogodę jak dzisiaj, a dzisiaj jest pochmurno porozmawiamy na tematy,które są ważne  w naszym życiu,i które bolą. Każdy boi się odrzucenia ze strony drugiej osoby,ale niestety musimy przez to przejść. Idąc ulicą dostrzegam często ludzi smutnych idących w nieznaną drogę,patrząc gdzieś w oddalę. Często to oznacza,że mają złamane serce i są nieszczęśliwi. Kiedy patrzę na nich to mi robi się smutno i sumienie podpowiada mi żeby im pomóc ale nie wiem jak i w tej kwestii jestem bezradna,bo oni zawsze mówią,że nie potrzebują pomocy. Chyba nikt nie chce poczuć jak to jest jak ktoś Cię odrzuci czy złamie Ci serce. Najbardziej najsmutniejsze jest to,że jest para ze sobą już kilka lat i nagle zrywają często przez to,że gaśnie między nimi uczucie ,które było kiedyś. Z mojego doświadczenia wiem co to jest złamane serce i rozstanie. Byłam z kimś zakochałam się na serio i kiedy nadszedł czas rozstania siedziałam po nocach i płakałam i o wszystko obwiniałam siebie. Złamane serce cholernie boli ale to mija u każdego trwa to dłużej czy krócej ale i tak minie. Lepiej być samemu niż być z osobą,która Cię nie kocha. Miłego Dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz