środa, 23 września 2015

Miłość co to jest tak na prawdę

Cześć to znowu ja w dzisiejszym poście chciałabym porozmawiać na temat miłości i głębszego sensu tego wyrazu.Czy kiedykolwiek zastanawialiście się co to tak na prawdę jest miłość czy to w ogóle istnieje? Kiedy idę ulicą i widzę te wszystkie zakochane pary to zastanawiam się czy oni na prawdę są szczęśliwi czy tak na prawdę się kochają. Każdy w życiu doznał miłości,zakochał się na serio po same uszy,a jeśli nie to na pewno się zakocha,co wiąże ze sobą mnóstwo cierpliwości i zrozumienia ale także obawy i strachu. Ludzie poznają się przypadkiem i zakochują się w sobie od razu i mówią że to jest "Miłość od pierwszego wejrzenia". Ja co do tego mam inne zdanie jak można zakochać się w sobie znając się pięć minut??? Naukowcy twierdzą,że zauroczenie trwa do pięciu miesięcy a po pięciu miesiącach już można mówić o prawdziwej miłości. No to teraz pytanie do tych wszystkich "zakochanych" ludzie skoro znacie się pięć minut to co Wy mówicie o zakochaniu,to jest zauroczenie,które może być chwilowe. Nie rozumiem też osób,które widać,że się kochają pokazują to publicznie,że np;Siedzą w miejscu publicznym i całują się,że mało się nie zjedzą,ja rozumiem,że się kochają i są ze sobą szczęśliwi ale po co pokazują to światu,jeśli są ze sobą to świat składa się z ich dwójki i powinni zostawić to tylko dla siebie. Ja też lubię patrzyć na te wszystkie  pary ale też nie do przesady.Trzymam kciuki za te wszystkie zakochane pary i życzę im szczęścia i wszystkiego co najlepsze. A wszystkim singlom życzę aby znaleźli swoje drugie połówki i zakochali się na serio ja też jestem sama i też czekam na swojego rycerza,który uwolni mnie z wierzy :D,ale słyszałam,że koń,na którym jechał niestety mu umarł i trochę się spóźni :D Także warto wierzyć,że kiedyś każdy znajdzie swoją miłość i zakocha się na serio a teraz Życzę Wszystkim Miłego Dnia. Trzymajcie się, Cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz